Jak vystavit cenovou nabídku

Jak vystavit cenovou nabídku

Poskytuje-li podnikatel či firma služby, často se setká s nutností vystavit cenovou nabídku. Než se začne samotná cenová nabídka vytvářet, je vždy nutné nejprve udělat analýzu zakázky a zjistit její rozsah.

Poskytuje-li podnikatel či firma služby, často se setká s nutností vystavit cenovou nabídku. Než se začne samotná cenová nabídka vytvářet, je vždy nutné nejprve udělat analýzu zakázky a zjistit její rozsah. Je vhodné od zákazníka získat maximum informací o jeho představě a termínu, který je nutný dodržet. Dbejte na to, aby cenová nabídka nebyla odbytá a vypadala profesionálně. Cenová nabídka je zároveň vizitkou Vaší firmy. V dokladu by nemělo chybět:

Název a adresa Vaší společnosti
Jméno toho, komu nabídku zasíláte
Název služby a její cena, popř. jednotka
Platnost do kdy cenová nabídka platí
Datum vystavení cenové nabídky

Zákazník si často vyžádá i cenové nabídky Vašich konkurentů. Jak docílit toho, aby si zákazník vybral právě Vaše služby? Níže je uvedeno pár typů, které Vám mohou pomoci:

Vložením vlastního loga na doklad, docílíte upoutání pozornosti zákazníka, a zároveň napomáháte propagaci Vaší firmy.
Pokuste se být v cenové nabídce, co nepřesnější a nejkonkrétnější.
Přidejte službu zdarma: dopravu zdarma, radu zdarma…cokoliv
Komunikujte se zákazníkem. Zákazník se často ve Vašem oboru nevyzná a sám neví, co přesně chce a co vše dosažení jeho cíle obnáší.
Informujte zákazníka o Vašich referencích. Můžete je například vložit do poznámky cenové nabídky

Prohlédněte si, jak může vypadat Vaše cenová nabídka vytvořená v systému FaktuRax: