Poskytuje-li podnikatel či firma služby, často se setká s nutností vystavit cenovou nabídku. Než se začne samotná cenová nabídka vytvářet, je vždy nutné nejprve udělat analýzu zakázky a zjistit její rozsah.
Poskytuje-li podnikatel či firma služby, často se setká s nutností vystavit cenovou nabídku. Než se začne samotná cenová nabídka vytvářet, je vždy nutné nejprve udělat analýzu zakázky a zjistit její rozsah. Je vhodné od zákazníka získat maximum informací o jeho představě a termínu, který je nutný dodržet. Dbejte na to, aby cenová nabídka nebyla odbytá a vypadala profesionálně. Cenová nabídka je zároveň vizitkou Vaší firmy. V dokladu by nemělo chybět:
Zákazník si často vyžádá i cenové nabídky Vašich konkurentů. Jak docílit toho, aby si zákazník vybral právě Vaše služby? Níže je uvedeno pár typů, které Vám mohou pomoci:
Prohlédněte si, jak může vypadat Vaše cenová nabídka vytvořená v systému FaktuRax: